მასწავლებლის
სახელი გვარი, პირადი ნომერი: იამზე გობიანი
საგანი:მათემატიკა
სწავლების
საფეხური/კლასი: საშუალო / 11 კლასი
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 16
მოსწავლეთა
პროფილი: განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროების მქონე
მოსწავლეები არ არის
გაკვეთილის
თემა:ძირითადი ტრიგონომეტრიული
იგივეობები
გაკვეთილის მიზანი: შეძლონ ძირითადი ტრიგონომეტრიული იგივეობების დამტკიცება და მათი გამოყენება პრაქტიკული ამოცანების გადაწყვეტისას.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება
|
ვერბალური
|
მთელი კლასი
|
ფლიფჩარტზე დაწერილი ქცევის წესები.ფლიფჩარტზე დაწერილი და დაფაზე გამოკრული გაკვეთილის სათაური,მიზანი და შეფასების რუბრიკები.
|
2 წთ.
|
2
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება:
ფლიფჩარტზე წინასწარ
ჩამოწერილ კითხვებზე კითხვა-პასუხით შევამოწმებ წინარე ცოდნას. ჩხირებზე მოსწავლეთა სახელები
იქნება დაწერილი
და
შემთხვევით ამოღებული მოსწავლის სახელის მიხედვით უპასუხებენ შეკითხვებს.
|
კითხვა- პასუხი
|
მთელი კლასი
|
ფლიფჩარტზე დახატული ტრიგონომეტრიული ცხრილი, ერთეულოვანი წრეწირი,
წინასწარ ჩამოწერილ კითხვები.
|
8 წთ.
|
3
|
მოტივაციის ამაღლება ახალი თემით მოსწავლეების დაინტერესება და საგაკვეთილო პროცესში მათი აქტიური ჩართვა. მოსწავლეებთან
ერთად განვიხილავ ამოცანას ევერესტის სიმაღლის
გაზომვის შესახებ ტრიგონომეტრიის საშუალებით
|
ვერბალური
|
მთელი კლასი
|
ფლიფჩარტზე დახატული მოსწავლის მიერ
შესრულებული
ამოცანის ამსახველი ნახატი
|
7 წთ.
|
4
|
თემა:ძირითადი ტრიგონომეტრიული
იგივეობების დამტკიცება და გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას.
გადათვლის პრინციპით შევქმნი 4 ჯგუფს დავურიგებ დავალებებს.
• პირველ
ჯგუფის დავალება იქნება sin-ის მოცემული მნიშვნელობისთვის
გამოთვალონ მოცემული არგუმენტის დანარჩენი ძირითადი ტრიგონომეტრიული ფინქციების
მნიშვნელობები.
• მეორე
ჯგუფის დავალება იქნება cos-ის მოცემული
მნიშვნელობისთვის გამოთვალონ მოცემული არგუმენტის დანარჩენი ძირითადი
ტრიგონომეტრიული ფუნქციების მნიშვნელობები. მესამე ჯგუფის
დავალება იქნება tg-ის მოცემული მნიშვნელობისთვის გამოთვალონ მოცემული
არგუმენტის დანარჩენი ძირითადი ტრიგონომეტრიული ფინქციების მნიშვნელობები. მეოთხე ჯგუფის დავალება იქნება ctg-ის მოცემული
მნიშვნელობისთვის გამოთვალონ მოცემული არგუმენტის დანარჩენი ძირითადი
ტრიგონომეტრიული ფუნქციების მნიშვნელობები.
მოსწავლეების დახმარებით დავამტკიცებთ ძირითად ტრიგონომეტრიულ იგივეობებს.
|
ჯგუფებში მუშაობა.
|
მთელი კლასი
|
ჯგუფის გასათვლელი ბარათები ,მაგი დების ბეიჯები.თაბახის ფურცლებზე დაწერილი სავარჯიშოები
|
20 წთ.
|
5
|
მოკლედ ვაჯამებ გაკვეთილს,მოსწავლეებთან ერთად მიმოვიხილავ, თუ რა ისწავლეს ამ გაკვეთილზე.მოსწავლეებს ვეკითხები გამოადგებათ თუ არა ეს გაკვეთილი დასახული სასწავლო
მიზნების მისაღწევად. ვახდენ მიღწეული შედეგის გაზომვას, ძირითადი ტრიგონომეტრიული
იგივეობების გაგება-გამოყენების უნარის
შეფასებას.მოსწავლეებმა შეძლეს ძირითადი ტრიგონომეტრიული იგივეობების დამტკიცება და მათი გამოყენება პრაქტიკული ამოცანების გადაწყვეტისას.
გავაკეთებ განმავითარებელ
შეფასებას.
|
ვერბალური
|
მთელი კლასი
|
ფლიფჩარტზე დაწერილი ტრიგონომეტრიული ფორმულები
|
6 წთ.
|
6
|
მივცემ სტანდარტული სახის დავალებასთან ერთად ისეთ დავალებას,
რომელიც მოსწავლეებს მსჯელობის და
ანალიზის უნარს განუვითარებს: გაიაზრონ ძირითად ტრიგონომეტრიულ იგივეობები.
მივუთითებ ინტერნეტ-მისამართს შესაბამის საკითხებზე.
მომდევნო
გაკვეთილზე ვიმსჯელებთ აღნიშნულ საკითხებზე
|
ვერბალური
|
მთელი კლასი.
|
ფლიფჩარტზე დაწერილი სავარჯიშოების ნომრები და ინტერნეტ მისამართი
|
2 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეები მოახდენენ ძირითადი ტრიგონომეტრიული
იგივეობების დამტკიცებას და მათ
გამოყენებას პრაქტიკული ამოცანების გადაწყვეტისას.
შეფასება:
(მოსწავლის შეფასების რუბრიკა თან ერთვის გეგმას)
ხელმოწერა: იამზე გობიანი
თარიღი: 26.07.2018 წ.
No comments:
Post a Comment